♥~Followers~♥

Saturday, February 19, 2011

terima kasih cikgu ! :]


salam y'all <---- trademark bru bebudak KMTK nih :P


ok , sebelum apa-apa pun , aku nak ucap TRIMAS THANKS TERIMA KASIH to dormmate aku , dayana sebab bagi pinjam broadband … tanpa broadbandmu , tiadalah update hari ini .. hehe .. dan syukur la , berukband pagi ni laju .. good broadband .. haha :) entry kali ni aku buat khas untuk orang2 yang banyak bantu aku dalam dunia blogging nih … ok , maybe bukan la secara face to face , tapi melalui tutorial yang diorang tunjuk dalam belog diorang , sedikit sebanyak membantu aku dalam dunia blogging ni .. walaupun niat aku mula2 buat belog sebab aku nak follow mollow blogshop yang best (addicted on9 shopper,haha) tapi bila aku blogwalking sana sini dan tengok blog yang cun2 comel2 dan whatsoever la , rasa semangat nak berblogging gak .. hoho .. banyak lagi aku kena belajar nih .. okeyh takmo buang masa , so here's the list ::


bubblelynastory ::> dia tak kenal aku , apatah lagi menjejakkan kaki ke blog aku , tapi aku nak bagitau yang aku mula-mula belajar edit mengedit header sendiri dari tutorial yang dia buat .. walaupun header belog aku tak la cun ataupun kelihatan seperti seorang pro , tapi aku usaha buat sendiri tuu (dgn bantuan tutorial cik bubbleynastory le :P ) .. bak kata seorang penceramah yg pernah datang ke matrik aku , markah usaha tu ada la 10% .


Tutorial untul blog ::> di belog ni pun , macam2 yang aku belajar .. serius banyak tips k .. sesapa yang baru dalam dunia belogging ni atau yang nak tambah ilmu tu , leh la ke sini okeh .. sila sila ~

Miles of Smiles ::> next, kat blog ni, aku kenal apa tu heartbeat dan jugak nuffnang .. lepas ni , aku nak berusaha untuk dapat income macam mama zharfan gak .. oh ya , aku jugak nak bagitau yang aku suka belog ni .. sebabnya tuan belog sangatlah rajin menghapdate belognya .. dan juga sebab best baca pasal kisah hidup mama zharfan di UK (aku pun teringin gak ke oversea, tak jauh , ke australia macam anwar hadi pon dah syukur dah .. haha :D )

Sir Fizaril Amzari ::> oh yeah , tak lupa gak kepada pnsyarah IT aku di KMTK , Sir Fizaril Amzari yang banyak ajar aku benda baru pasal edit mengedit gambar nih , cara guna GIMP dan macam2 lagi la .. jasamu ku kenang hingga akhir hayat .. ^____^

jadi , ucapan bebanyak terima kasih kepada pemilik2 blog yang diatas ni … dan minta maaf ye tak bagitau nak guna tutorial , disebabkan sy ni seorang yg shy shy nak comment kat belog orang lain n selalu menjadi anonymous je .. walau apapun , jasa semua orang sangat la saya kenang ! <------ (aku rasa ayat ni macam dalam ruangan ucapan kartunis komik gempakstarz je , huhu)


p/s :: sebenarnya , banyak lagi belog2 dan website2 yang tunjuk macam2 tutorial , tips , panduan dan macam2 lah pasal dunia belog ni tapi ada yang aku lupa favourite dalam lappy ni , so takdelah linknya .. credit to those people too ~



p/p/s :: buat KN, aku ada benda nak tanya psl blog ni , nanti okeh … tunjuk ajarku sifu ~~~


baibai olls ~



1 bar darkchoc lah !:

Mama Zharfan said... BALAS

tq for this entry ;) i really appreciate it ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...