♥~Followers~♥

Saturday, December 4, 2010

Jalanjalan cari makan ~


salam semua ~ !
meh2 hari ni aku nak kongsi story pi makan special semalam ..
dan aku hepi sebab abg aku yang dulunya seorang yang
kedekut taik hidung masin , kini telah berubah .. HAHA :D
kan entry sebelum ni , aku ada bagitau yang result pspm
aku dah keluar .. walaupun tak la flying colours macam
budak tutor aku * fatin amalina,nabila farhana n zharif*
tapi aku tetap bersyukur .. at least leh stay kat matrik
lagi , huhu ( ayt nak sedapkan hati )
oh ha , pasal makan malam special semalam ..
hmm , kenapa aku kata special ??
sebabnya , ni 1st time abang aku belanja
makan besar-besaran . haha ..
pastu makan lak bukan kat tempat biasa yang kami selalu pi ,
tapi kat tempat yang mula2 aku
rasa " ni restoran hulu mana nih " sebab perjalanan nak
ke restoran ni jauh ..
tapi dah sampai restoran tu , lawa kot !





bagi selera aku la , sedap gak la makan kat sini ..
( abah aku cakap , aku ni kalau pasal makanan
semua sedap , tak de yang x sedap )
menu kat restoran ni banyak gila , sampai aku pun
tak tau nak makan apa , last2 order chickenchop je ..
tu pun tak larat nak perabih , sebab besar sangat ..

p/s : to abang , thanks a bunch for da treat .
p/p/s : bagi sesape yg nak try makan kat ini ,boleh cekidout
website restoran ni PUNCAK MUTIARA

0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...