♥~Followers~♥

Sunday, December 11, 2011

Kursus sembelihan pertama :)


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Assalammualaikum  =)


Alhamdulillah..semalam buat pertama kalinya dalam hidup aku, aku merasa pengalaman sembelih ayam. kursus sembelihan ni salah satu daripada aktiviti Karnival Penghayatan Islam (KAPIS) under kelab BIKERS. mula-mula masa isi nama untuk kursus sembelihan ni, tak terfikir pun aku yang akan buat praktikal sembelih ni. niat mula2 nak tengok je orang lain yang sembelih. tapi, Allah bagi peluang kat aku untuk merasa pengalaman berharga ni. serius cakap, ni first time aku tengok ayam kena sembelih depan mata. dulu kat sekolah n kat matrik, tak ada praktikal sembelihan. masa mula-mula tengok ustaz demo untuk ayam yang pertama, terus cakap kat Mya, aku taknak sembelih, pegang ayam yang nak disembelih pun taknak. nak tengok dari tepi je. takut. tapi, last-last, buat jugak. dan berjaya, alhamdulillah :) 





p/s : langit malam tadi sangat indah,subhanallah! 



 

0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...