♥~Followers~♥

Thursday, February 3, 2011

online shopping n krisis di mesir ..


hai peeps .. I'm back … :) sebenarnya tiap2 hari aku online , blogwalking , stalk others fb ( semua ni hnya boleh buat di rumah - sbb line internet laju ! ) .. in fact setiap 30 minit aku bukak dashboard blog aku kot2 ada blogshop baru update ! hahaha .. fyi , I've becoming addicted online shopper ! cakap pasal shopping online ni , aku nak bagitau la yang novel aku order dah sampai .. actually bukan la novel baru , tapi preloved novel .. aku suka beli yang preloved sebab harga for sure la lagi murah ! dan kualiti pun bagus .. ye la , sesuai la dengan harga yang jauh lebih murah dari yang baru .. kalau aku beli yang baru , paling min duit aku terbang mau rm 35 … tapi kalau aku beli online , leh save banyak sebab harga preloved novel rata2nya rm 25 ke bawah .. n kalau nak jimat , beli la banyak2 .. boleh jimat kos pos laju , dan boleh nego dgn pemilik blog kot2 harga leh kurang .. hehehe … setakat ni , dah 6 buah english novel aku beli online .. yang baru sampai ni aku beli 3 buah sekaligus , ye la , alang2 jumpa blog yang jual novel best2 , baik beli banyak2 .. lagipun blog owner ni baik hati sebab bagi discount kat aku .. to pre-loved books thanks a lot .. glad buying from u :) lagi satu , nanti bila dah habis matrik nanti , ada la sesuatu berpekdah yang aku boleh buat kat rumah selain tidur n menambah berat badan :-P

- 3 novels for only rm49 including postage .. cheap rite ? :) -


ok , stop pasal online shopping .. skrg ni aku nak cakap pasal sumting serius lak .. mesti ramai yang dah tau kan pasal apa yang terjadi di Mesir .. sejujurnya , aku baru je tahu psal ni semalam -_____-" … ok , aku tau , mesti akan ada yang kata aku ni macam frog under the coconut shell kan ? . tapi x kisah la .. memang salah aku pun .. sebabnya aku dah jarang baca paper dekat bilik HEP .. dulu , boleh dikatakan tiap2 hari aku pi sana baca paper .. tengok tv tak yah kata la sebab kat matrik ni tak ada masa nak tngok tv .. kecuali time makan kat kafe , baru la leh layan jap just for laugh ka , spongebob ka .. ( bila aku makan je , citer2 ni yang keluar , nak wat cmne , huhuhu ) … berita lak pukul 8 pm kan , dan aku mengaku yang aku ni bukannya rajin nak turun dari tngkat 2 semata2 nak tengok berita .. -______-" ( tengok AJL leh lak eh ?? )

aku tau pasal hal rusuhan kat Mesir ni pun bila aku bukak dashboard blog smlm … aku tengok , blog Miles of Smiles ada update pasal benda ni … dan klik sana klik sini , aku jumpa blog ni Krisis sebenar darurat di Mesir, sebarkan kepada semua .. bila tengok keadaan di sana , serius aku takut .. tak leh bayangkan macam mana la kalau aku ada kat sana .. jom ramai2 doa semoga rakyat M'sia yang berada di sana selamat hendaknya ~~ amin ..




0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...