♥~Followers~♥

Saturday, March 26, 2011

Jom sertai Earth Hour :)

Salam ~





Hari ni,ramai tau kan 26/03 adalah hari Earth Hour..aku ingat lagi masa aku kat teknik sbrg perai,malam 26hb tu dorm aku pun join jugak tutup lampu..tahun tu tak silap aku tahun first M’sia join Earth Hour ni..walaupun masa tu warden tak suro pun tutup lampu,tapi ramai gak la dorm yang ambil bhgn tutup lampu dorm slama sejam..dorm kat aspura pun ada gak la yg tutup..malam tu jugak antara kenangan yang paling aku ingat masa aku kat teknik dulu..



kmi nyalakn lilin pastu ramai2 kumpul depan loker kyah..masa tu,mmg best dpt duk skali kongsi cerita pasal impian masing2 sambil makan kerepek..huhu..sejam lebih gak la dorm aku tutup lampu..tu masa aku form 5 kat teknik..tahun 2010 lak,duk rumah masa tu dah tak join Earth Hour ni..takkan nak tutup lampu kot,dengan semua orang sibuk buat hal msg2..mak basuh baju,opah lak time tu dia nak dinner..opah aku selalu makan nasi lps isyak..so,thn lepas tak leh la menyumbang utk Earth Hour ni..



Tahun ni,tak tau la bdk2 KMTK nak join tutup lampu ke tak..sbnrnya,bukan malam Earth Hour ni je baru nak jimat tenaga ke apa,lampu ke kipas bila tak guna,kena la off..ni tak,biar je terpasang,tapi tak ada org guna pun..aku pun kdg2 terbuat mcm tu jugak.. -____-"






p/s : rindu gila masa kat teknik dlu..cepat je kan masa berlalu,sedar tak sedar dah 2 tahun aku tinggalkan teknik :'(


0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...