♥~Followers~♥

Friday, March 25, 2011

scholarship~


salam~

aku ni memang pelik..eh tak,bukan pelik tapi hangat2 taik ayam..kalau hari ni aku suka update blog,pastu untuk beberapa bulan yang akan datang aku takkan update..aku ni kalau mood menulis tak ada memang takkan tulis punya la..kadang2 tu,ada la gak idea nak tulis apa,tapi bila dah taip tak publish plak..huhuu..hampeh tol..

okeh2,hari ni aku nak share link2 bagi bdk matrik 10/11 dan jgak lepasan SPM 2010 yang nak apply biasiswa..aku pun sebenarnya tak apply lagi mana2 biasiswa,cuma google2 ja dulu..tak la byk pun,aku pilih mna yg berkaitan dgn engineering je la..hikhik..takpa lah,cekidaut je la link2 ni okehh ..pstu isi cepat2,kot nnt terlupa dah melepas..

1 . khazanah global scholarship 2011
3. the-uem-scholarship-programme-2011
4. yayasan-bursa-malaysia-scholarship-2011
5. biasiswa endownmen UTM 2011/2012


sapa2 yg ada link lain ka,share2 la sma..sharing is caring :)


0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...