♥~Followers~♥

Friday, November 19, 2010

selamat hari raya aidiladha !

huhu , leh lg wish ? walaupun dah 2 hari berlalu , aku tetap nak wish gak .
hehe , sorry la . busy dgn drama korea smpai lupa nak update blog .
yeahh , aku gila drama/movie korea skrg nih weyhh .
dulu , bila org ajak tengok , aku kan cakap ' oh sorry , x layan la '
tapi sekarang , aku dah jatuh !

sweet couple :]


HAHA . aku tau , cerita nih dah lama , start 2004 kalo x silap ,
tapi nak buat camna , aku ja yang baru nak tengok .
patut la aku dengar orang kata best ,
dah tengok baru tau mmg best :]
lawak-sedeh-geram-hepi-gelak semua ada . haha .
heroin pun comeyy .
pendapat aku : 5/5 bintang untuk cerita neyh .

lepas ni , aku nak layan My Little Bride lak .
bosan di rumah + cuti yang nak abeh dah nii .
nanti balik kmtk , tah ada masa ke tak nak tgok ,
tak tau laa . ( cam x da jer )





p/s : aku suka gak dgn ost drama ni .. yer la , kalo dah suka movie tu , mmg sumenya best . huhuhu .




1 bar darkchoc lah !:

mama comey said... BALAS

ok...akak dari farralovecraftfelt.blogspot.com

kaen felt tu jenis kaen yg berbulu dan cantik tuk dibuat hiasan yg mcm bantal2 yg akak da pernah jual dan jahit...bleh tgk blog akak

n kaen flannel lak jenis kaen yg seakan cotton tapi jenis lembut...sesuai tuk buat bantal dan sedap tuk peluk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...