♥~Followers~♥

Friday, April 29, 2011

sambut bday dengan zombi 0__o

Salam ~~

Pejam celik dah seminggu lebih aku kat rumah..dalam seminggu ni jugak la aku tak buat lagi benda2 yang aku plan nak buat selain main Plant vs Zombies :P best ooo game nih,patot la budak bilik aku tiap2 hari bukak laptop..okeyh2,sebenarnya esok adalah hari bersejarah buat aku..ye la,sebab pada tarikh tu la aku dilahirkan..aku dah 19 tahun kot..setahun lagi,(kalau dipanjangkan umur) dah tak ada no 1 kat pangkal umur aku..huhuhu..dan aku ada gak terpikir nak buat majlis sket,tapi taktau bila ah sebab esok pun aku tak ada..aku nak pi bercuti kat Langkawi!wehoo..**kanak-kanak riang memang suka dibawa berjalan :D**

kalau ada rezeki nanti ada la majlis tu..dan aku nak buat bukan ah sebab aku nak kutip hadiah..saja2 ja nak buat..dan kalo leh masa majlis aku nanti aku nak tempah kek macam kat bawah nih...boleh ?? :D




 kreatip gila orang yang buat kek camnih..

 kalo kek nih,ak nak makan bunga matahari tu ja.. :P

lagi satu kek zombi .


cupcake kepala zomba :D



kthxbai ~




p/s : nak ka orang nak makan kek camnih??hehehe..



0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...