♥~Followers~♥

Friday, April 1, 2011

will these memories fade when I leave this town?


salam~


minggu ni adalah minggu terakhir kuliah&turorial bagi pelajar matrik..serius sedeh bila pensyarah2 yg mengajar aku bagi ucapan dan pesanan terakhir dalam kelas terakhir.. pnsyarah Fizik aku ada cakap,setiap pertemuan ada perpisahan..tak yah2 sedeh2..tapi rasa sedeh tu tetap akan ada bila kita nak tinggalkan something kan?lepas ni,ada lagi 3 minggu je aku di sini,seminggu study week,2 minggu final exam dan lepas tu,sayonara KMTK :'(


And so we talked all night about the rest of our lives,
Where we're gonna be when we turn twenty-five
I keep thinking times will never change
Keep on thinking things will always be the same.
But when we leave this year we won't be coming back
No more hanging out because were on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now because you don't have another day



walaupun lebih kurang setahun je aku kat sini,dari bln 5 tahun lepas smpai la 20hb 4 ni,tapi macam2 yang aku belajar kat sini..kat sini la aku first time main basketball,masuk KAKOM n dapat ke Johor..aku bersyukur sebab aku ditakdirkan masuk sini sebab KMTK ni tak macam matrik induk yang lain..matrik aku ni dulu sebenarnya SMT Pendang yg dinaiktaraf jadi matrikulasi teknikal..so dari segi keluasan,KMTK ni tak la seluas KMPP atau KMPk..bilangan pelajar pun tak seramai matrik lain,lebih kurang 300 lebih je..dan kat sini sama la macam sek teknik dulu,pelajar lelaki lebih ramai dari pelajar perempuan..biasa la,kos teknikal kan..yang untungnya bila ada kat tempat yang bil pelajar tak ramai,pensyarah pun lebih rapat dengan pelajar..nak pi tanya lect pun senang sebab tak ramai kan..antara pelajar rajin jumpa atau tak je..huhuhuhu..

 -surau KMTK-

-budak tutorial aku sepanjang sem II-

ni pulak team basketball aku.. memula aku tak rancang pun nak wakil basketball kolej ke KAKOM sebab aku tak pernah pun main basketball..pegang bola tu pun tak penah..masa pemilihan untuk basketball ni aku saja2 je la turun dengan kwn2 baik aku nak try tp disebabkan tak ada orang lain yang berminat nak masuk basketball(kat sini kan tak ramai pljr perempuan,pastu diorg lak lebih berminat masuk bola jaring,bola tampar) maka kami satu group la yang terpilih..kira macam bidan terjun la nih..haha..kmi turun trainning sebulan je dgn taktau apa2 psl basketball,sebab tu la tak expect nak menang masa kat KAKOM..walaupun kalah trok masa KAKOM tahun lepas,tp kenangan turun latihan tiap2 petang dgn Sir Am,pi friendly match kat IPSAH,KMPP,kenangan stay seminggu di Kolej Matrikulasi Johor tetap yang terbaek la :)




Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there?
Can we make it somehow? (somehow)
I guess I thought that this would never end
And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us 'round
Or will these memories fade when I leave this town?
I keep, keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's our time to fly



ni pulak adalah kawankawan baik aku di KMTK..kalau hampa perasan,mereka2 ni adalah orang yang sama dalam team basketball..kecuali 2 orang je yg dah tak berapa rapat dah..kat sini,group aku ni ada nama gelaran tau iaitu BANDERZ…diorang ni la yg sentiasa bersama aku selama aku kat matrik ni..susah,senang,sakit,sihat,outing,makan,duduk satu barisan dalam dwn kuliah, semuanya satu group…to BANDERZ,aku sayang hampa !


As we go on
We remember
All the times we've
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be
Friends forever


p/s : lirik lagu kat atas ni Friends Forever-Vitamin C


0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...