♥~Followers~♥

Sunday, June 26, 2011

girlss day out on friday .

Assalammualaikum & hi =)

Jumaat baru-baru ni adalah girls hangout day..dari pukul 10.30 pg sampai pukul 2 ptg..kami prefer keluar hari jumaat time2 macam tu sebab tak ramai sangat lelaki..bukan tak ada langsung sebab ada gak la sekor sorang dua org tiga empat org yg tak pi semayang gak.."cuti" ke apa ke taktau laa..


masa aku dgn ilha sampai pacific dalam pukul 10.30 lebih gak la,tak ramai orang pun..ya la,kedai-kedai kat pacific pun tak bukak lagi masa tu!yang ada pekerja nak bukak kedai + pak guard yang baru nak on suis escalator.. tak tau pulak aku yg pacific ni bukak lambat..kalau jaya jusco ke sunway carnival mall ke aku rasa bukak awal lagi kot..
Escalator

sebenarnya kami keluar ni saja-saja ja sebab dah lama gak tak keluar..semuanya duk hibernate dalam rumah ja menambah berat badan..konon-kononnya nak window shopping je la tapi bila dah namanya ke tempat shopping,mau tak beli apa2..dalam duk tak ada duit tu aku sempat gak la beli novel 'Sweet Sour' dan jugak sehelai pashmina..hehe  lagipun dah lama gak aku tak beli novel melayu..


popular tgh buat sale,buku ni aku beli RM 16.80 je..harga asal RM 21..diskaun 20% tu..tapi kena ada popular card la..kalau tak ada,less 10% je la..aku pun pinjam kad ilha ja sebab kad aku dah expired..hehe..pashmina tu plak RM 10..kalau tak satu RM 12,tapi aku n ilha beli sorang satu,so dapatlah 2 RM 20..bila nak pakai pun taktau lah..aku ni syok beli ja..nak melilitnya tak reti..

chocolate milk shake with bubblessss..RM 3.60 nih ~
ni first time aku beli minuman CoolBlog nih..sedap la jugak..tapi tak leh beli selalu sebab mahal gak air nih...tambah2 lak aku ni kedekut sket bab beli makanan macam nih..sanggup berlapar sebab nak jimat duit..haha..sekali skala nak merasa leh laa..


ilha dgn chocolate smoothiesnya & leha dgn set McDnya.
 benda terakhir yg kami bertiga beli sebelum balik..walaupun harganya agak mahal (semuanya aku kata mahal haha) tapi disebabkan ni first time jumpa hp strap versi plant vs zombi + semuanya adalah peminat game nih,maka kami bertiga sepakat beli sorang satu buat koleksi...

zombi : leha / wallnut : trah / sunflower : ilha

maka tamatlah sudah ceritera aku keluar jenjalan pada suatu hari yang permai lagi indahh...(mcm nama sekolah rndah+menengah aku jaa nih) sekian , t.kasih .



 

0 bar darkchoc lah !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...