♥~Followers~♥

Friday, June 10, 2011

Semak keputusan permohonan masuk USM ~

Assalammualaikum & hi =)

Hari ni aku cuma nak bagitau kepada sapa2 yang memohon masuk ke USM,hangpa dah boleh semak keputusan permohonan hangpa tu kat link ni ..kot2 ada yang taktau ataupun lupa kaa..aku pun dah semak tadi,keputusan dia jeng3x...biarlah rahsia..hahaha..takpa2,aku kalau USM ni tak dpt pun tak la kecewa sgt sebab aku tau nak masuk USM ni susah...lagipun result pun tak lyk kan..takpa lah,dah rezeki aku kat U len..mintak2 la pilihan pertama aku masa isi UPU tu dapat..aminn... =)

Pada tahun ini USM menerima sebanyak 29,091 permohonan,  manakala pemohon yang layak melepasi syarat am ialah seramai 21,505 orang.  USM dijangka mengambil seramai  3,754 orang pelajar pada tahun ini untuk mengikuti pelbagai program pengajiannya.

Ramai gak yang apply USM ni..ye la,universiti femes ames kan..sapa yang takmau masuk..tapi hanya 3 ribu lebih ja yang dapat tempat..sesapa yang dapat tu,tahniah la ye =) sapa2 yang mohon tapi tak dapat pun leh try wat rayuan  mulai 10 hingga 20 Jun 2011..boleh pilih max 2 program pengajian kecuali program yang ada interbiu la..so kalau nak gak masuk USM ni tapi tak dapat,try la buat rayuan..mana tau,ada rezeki ka,dapatlah merasa masuk universiti APEX ni..hehe..



budak2 KMTK yang dapat masuk USM ni dapatlah jumpa pintu masuk USM kampus kejuruteraan ni..hehehe...okeylah,aku nak pi siap beg nih..nak pi umah layha jalan2..bai bai ~





3 bar darkchoc lah !:

hantu kodok said... BALAS

err.. kalau baru nk pohon mcmna??

hantu kodok said... BALAS

awat ngn ang ni..

misstrah said... BALAS

@hantu kodok

kalau baru nak pohon,tunggu tahun depan la plak..hantu kodok ni sapa ek sbnrnya????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...