♥~Followers~♥

Saturday, July 23, 2011

doodle saya yang pertama ♥ !


Assalammualaikum & hi =)

Semalam,saja2 bw kat blog auni sebab dia baru update..rupa-rupanya auni pandai buat doodle..hehe..jeles kagum aku tau..aku tak reti la nak buat doodle2 ni..walaupun wan hazel ada buat tutorial cara nak buat doodle [klik sini] , tapi aku tetap noob gak tak reti nak buat..hehe..

"Newbie or noob is a slang term for a novice or newcomer, or somebody inexperienced in any profession or activity."

hah,amek kau..ada definition pasal noob lagi..haha..ok2,sambung..lepastu aku komen dekat entri auni minta dia buatkan satu doodle kat aku..tak kisah la rupa cam mana pun asalkan doodle la..lepas tu tak sampai brapa minit dia post kat wall fb aku cakap doodle aku dalam pembikinan..perghh,cayalah..laju je buat..padahal aku baru ja request..terharu aku..ye la,dah la tak bayar duit,main request je..hihihi..
haa,cun kan doodle yang auni buatkan utk aku..aku suka gila la sebab auni macam tau2 ja kan citarasa aku *bodek2*...hehehe.. ye la,antara sebab aku suka doodle ni :

#1 doodle ni pakai pashmina..satu hari nnt aku pn nak belajar pakai pashmina gak..
#2 doodle ni pakai baju polka dot..seyes aku memang tengah cari baju muslimah yg corak polka dot..
mcm ni..cun gilos.. *___*

ZA 87 A (MUSLIMAH T-SHIRT)
ada sapa2 nak sponsor aku ke??hehe.

#3 doodle ni tengah pegang buku civil engineering..kos yang aku amek dari sekolah teknik hinggalah ke matrik..sampai degree jugak,insyaAllah..



p/s : kepada auni,thanks sebab sudi buatkan satu doodle kat aku! =)


1 bar darkchoc lah !:

auni said... BALAS

x sangka~haha..mula2 mmg aku warnakan lengan dia putih taw. tp dh suar pun putih sbb 2 tukar^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...