♥~Followers~♥

Saturday, July 9, 2011

Kalau Saya dapat RM300

Assalammualaikum & hi =)

Semalam aku ditag lagi..dan selalunya yang rajin tag aku untuk join contest2 ni adalah si layha..hehe..t.kasih sbb tag aku..sebab sekarang ni dah tak berapa alert kalau ada GA ke contest ke..jom tengok contest apakah kali ini 

.
.
.
.
.
.

klik gambar untuk join contest ini =)


wahh,mula2 baca macam tak caya je..banyak tu duit yang ditawarkan sebagai hadiah..murah hati betul tuan blog yang sudi anjurkan contest ni..dan aku tak adalah berangan nak beli apa2 kalau aku dapat rm300 ni (kalau ada rezeki) sebabnya bulan 9 nanti aku akan menyambung pelajaran di mana pun tak tahu lagi (result UPU 15 Julai ni) dan insyaAllah duit itu akan digunakan untuk perbelanjaan masuk U nanti..takkan nak mengharapkan mak abah saja..haruslah ada inisiatif sendiri kan..dan itu termasuklah join contest ini =)
maka sesiapa yang nak/memerlukan/suka duit tu bolehlah join contest ni..kena usaha la sikit..takkan nak mengharap duit bergolek datang kot..sebab Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga mereka sendiri mengubah nasib mereka. 

sapa yg ditag :

ilha emira
siti rahmah
auni
syifaa





p/s : skrg dah takleh boros beli itu ini..harus pandai membezakan keperluan atau kehendak.


 

1 bar darkchoc lah !:

amrlaqm said... BALAS

rm300 ke rm600?

gudluck ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...